Member details

Bovenbouwbar

Sort by: -Old first- | New first

9 Jun 2006, 19:18
Yeah, goed werk Deez!!! Een BBB Hyve is een goed begin, en een goed begin is het....
Dus, wanneer gaan we voor die reünie!? Ik zeg na de zomer, ergens in oktober ofzo... Wie doet mee? Lijkt me een leuk feestje :cheers: :headbang:
:handkiss: Willemyn
13 Jun 2006, 10:46
Hee buuv...
Ik hoorde zaterdag van Jos van der Zwan dat de bar dus al ontzettend lang dicht is en blijft: en dat er een nieuwe bestemming voor de bar wordt gevonden. :shock:

Zoals Hayte al mailde: we moeten een beetje snel zijn; nu is de bar nog intact :chinrub:

Laten we een datum plannen...;-)
14 Jun 2006, 11:11
Yeay mensen!

Wat is de nieuwe bestemming dan?
En reden voor sluiting?

Bart
14 Jun 2006, 11:21
willemyn en ik gaan zo 'ns even kijken op school, hoe ver het met de plannen is. En ff met Popke praten;-)
We rapporteren hier wel weer;-)

deez
15 Jun 2006, 20:01
Goed idee om weer´s wat mensen van vroegah bijelkaar te brengen. Dat is inmiddels al heel wat jaren geleden, en jammer dat de boel dicht is. Had er nog wel een echte Bar-avond willen hebben (h) . Leuke foto´s!!

´k houd deze hyve wel ff in de gaten,
Gr,
Tjibbe
6 Feb 2007, 22:40
hallo mensen

ik zat in de BWG toen de BBB dicht ging, dat is op 1 april dit jaar straks 2 jaar geleden. Het ging inderdaad wel slecht, maar niet zo slecht als er soms gezegd wordt. we waren net weer beetje op weg naar de goede kant. Maar goed, toen gebeurde er iets en dat was voor popke DE druppel. De bar is nog gekraakt afgelopen april, toen hij precies een jaar dicht was als 'ludieke actie' om de school te laten weten dat het nergens op sloeg dat er na jaar nog steeds niets (anders)mee gebeurd was. Hiermee zijn we zelfs nog mee op omrop fryslan geweest(h)

najah, heel verhaal, beetje vaag misschien maar ik dacht, misschien vinden jullie het interessant;-)

Groetjes, Janicke
8 Feb 2007, 21:52
Ik ben wel benieuwd wat die laatste druppel was want Popke is volgens mij erg redelijk. Het is natuurlijk lastig een nieuwe bestemming voor het gebouwtje te vinden, omdat de controle erop niet te doen is, en een fulltime kracht erop te duur. Misschien iets voor een Melkert-baan maar die bestaan natuurlijk niet meer. Zucht.
8 Feb 2007, 21:58
we waren langer open dan mocht tijdens een muziekavond van het bogerman en we hadden toen ook bier. oke, niet zomaar een overtreding maar ik las hier en daar dat er gesproken wordt dat er drugsgebruik was in de bar en dat dat de reden was. dat is dus niet waar.

en inderdaad het is lastig een nieuwe bestemming te vinden maar er zijn genoeg ideeën geweest alleen is er geen geld voor het opknappen, (wat nodig is, o.a. op last van de brandweer) omdat dat allemaal uitgegeven is aan nieuwe muziekstudio.
17 Feb 2007, 17:45
Ja, wij hadden ook wel eens bier na een muziekavond oid...dat is toch geen reden om de bar dicht te gooien?
19 Feb 2007, 15:29
Wij hadden altijd vet veel bier. Dat was volgens mij ook de enige reden dat de bar ooit begonnen is.
Ik kan me idd vooral de heimelijke drankjes tijdens gala's en muziekavonden goed herinneren.

En waarom verbouwen? hij is net een aantal jaren geleden verbouwd. Volgens mij doet ie het nog prima, Popke moet niet zo zeuren.
25 Feb 2007, 19:16
Haha en dan hebben we het nog niet eens over de barfeesten gehad :-d

Damn..
Genoeg leuke dingen daar uitgespookt ;-)

Subject Started by  Replies   Last 
Jurjen
28 14 Aug, 20:06
Désirée
17 2 Apr, 22:19
Huite Jan
5 6 Mar 2007, 19:09
 :clap:
Willemyn
10 25 Feb 2007, 19:16
Désirée
0 1 Sep 2006, 12:08