Member details

Bovenbouwbar

Sort by: -Old first- | New first

14 Jun 2006, 15:48
Nou! We zijn net terug van een enerverend bezoek aan ons oude Bogerman ;-)

We hebben veel informatie verzameld. Concreetste punt is dat Willemyn en ik maandag met Popke gaan praten. Dan bespreken we de mogelijkheden voor een reünie...hij kon namelijk vandaag niet eens met ons praten, omdat hij zo nodig jarig moest zijn :party:

Verder is het duidelijk dat er echt iets anders in de Bar gaat komen. We hebben hierover veel tegenstrijdige verhalen gehoord, maar er komt in ieder geval geen Bar meer in |-s .

De afgelopen jaren zijn de ervaringen namelijk niet positief (drank, drugs en een slecht financieel beleid) en dus is de bar al sinds april vorig jaar gesloiten :'-(

De bar is gistermiddag ontdaan van de banken en andere spullen die nog in de Bar stonden. Verder is de deur dichtgeschroefd...:protest:

Wij hebben na het horen van deze verhalen alleen maar meer zin gekregen in het organiseren van een reünie...maar we zien wel met pijn in ons hart dat er dus geen toekomst meer is voor de bar...:thefinger:

Jullie horen maandag na ons topoverleg met Popke meer.

Ondertussen kunnen jullie je Bar-hart ophalen door de geniale fotoreportage die Willemyn en ik hebben gemaakt te bekijken...vooral de foto's met Wardekker zijn erg goed gelukt :tooth:

Dikke kus, ook van Willemyn,

Deez
14 Jun 2006, 15:51
Jeumig die klimop is vet gegroeid, ik dacht toch echt dat ik dat ding afgeslacht had...
14 Jun 2006, 16:05
heb je 'm toch niet goed doodvermoord :hammer:
20 Jun 2006, 09:27
Harree,
Hier even een update van onze queeste om een barreünie te organiseren :party:

Gisterochtend zijn Willemyn en ik bij Popke op bezoek geweest. We hebben vooral veel over andere dingen gepraat, maar ook over de bar ;-)

Popke voelt zich nog erg verbonden met de bar, en vindt het nog steeds jammer dat de bar nooit meer in deze vorm zal bestaan. Popke vond het, net als wij, een leerplek die heel belangrijk is voor de leerlingen die er komen...

Van Popke mogen we in principe de bar als locatie gebruiken. Ook W.J. de Boer (van natuurkunde!!!) gaat over deze kwestie, omdat hij nu sectorleider is geworden. Hij vindt het in principe ook prima, maar het moet wel veilig zijn. Hierover gaat hij nog even overleggen enzo...

We wachten dus even af; Popke mailt ons als hij iets weet.

Dikke kus!

deez
20 Jun 2006, 18:14
vet cool
25 Jun 2006, 22:15
Goed bezig ladies!!

Waar hebben ze alle foto-archieven ed. heen gebracht?

26 Jun 2006, 19:03
Geen idee biebel!
Die foto's lagen natuurlijk allemaal in de kast in de keuken. Aangezien er ook nog afwas in de keuken staat, zullen ze de foto's nog niet hebben geruimd ;-)
Als we weer contact hebben met Popke zal ik het even vragen...

Ik heb er zin in!
27 Jun 2006, 12:00
Ah ja, ik hoop echt wel dat die foto's er nog liggen!!! Zou balen zijn als die kwijt zijn geraakt...
Ik heb in ieder geval nog wel een hele map vol BWG-notulen, zijn ook errug grappig om door te lezen! :-d
Deez, heeft Popke jou nog gemaild?

:winkkiss:
27 Jun 2006, 12:07
Nee Willemyn, Popke heeft nog niet gemaild :clown:
(lekker handig communiceren zo, we spreken elkaar over twee uurtjes :fruitcake: )

:blink:
27 Jun 2006, 12:11
(y) :rolling:
27 Jun 2006, 12:24
Tot zo meis:redroses:
27 Jun 2006, 14:55
Nou doe eens een leuk citaatje uit de BWGAY-notuuls :typing: :duck:
7 Jul 2006, 07:56
ja, willemyn!
Doe eens wat (a)

deez
16 Jul 2006, 14:16
notulen inscannen samen met de foto's en voor een kleine bijdrage op cd uitdelen op de reunie zou ik zeggen. Jammer dat de nakomende leerlingen het wanbeleid hebben doorgezet. afijn. tijd voor een fatsoenlijke afscheidsfeest.
17 Jul 2006, 08:53
Nou Ineke...een kleine bijdrage :chinrub:
We hebben echt een pak notulen op papier van een centimeter of tien dikte....dus dat wordt niks! Of je moet een hoop geld bieden....
In welk jaar kwam jij trouwens in de Bar? Volgens mij hebben we elkaar net gemist...:(()

Subject Started by  Replies   Last 
Jurjen
28 14 Aug, 20:06
Désirée
17 2 Apr, 22:19
Huite Jan
5 6 Mar 2007, 19:09
 :clap:
Willemyn
10 25 Feb 2007, 19:16
Désirée
0 1 Sep 2006, 12:08